четвртак, 28. јун 2018.

Pljeskavice od tikvice pečene u rerni - Sunčane Staze


Ovde možete pogledati video recept =>Pljeskavice od tikvice pecene u rerni

Sezona tikvica je u punom jeku, zato je sada savršeni trenutak za ovakvo jednostavno i prefinjeno jelo.
Jednostavno i lako se prave, ne zahtevaju previše vremena i gomilu prljavih sudova, ali zato će te dobiti pljeskavice od tikvice savršenog ukusa, tako da sigurno se nećete pokajati ako ih napravite na ovaj nacin.




Potrebno je:
- jedna tikvica srednje veličine
- 1 ravna kašika soli
- 2 jaja
- 150 gr kravljeg sira
- 1 peašak za pecivo
- 7 kašika griza
- 4 kašika prezle
- 3 kašika ulja
- malo bibera
- malo peršuna
- malo susama




Tikvicu srednje veličine sam oprala hladnom vodom, oljuštila, izdubila sredinu i izrendala na krupnu stranu.
Dodala sam ravnu kašiku soli, promešala i ostavila pola sata da tikvica pusti vodu. Tikvicu sam dobro ocedila rukama od vode.
Umutila sam žicom dva jaja i dodala tikvicama. Promešala sam i dodala sedam kašika griza i četri kašika prezli koje sam prethodno sjedinila i pomešala sa jednom kesicom praška za pecivo.
Dobro sam promešala i dodala malo mlevenog bibera, tri kašika ulja, pet grančica sitno iseckanog peršuna i na kraju 150 gr izrendanog kravljeg sira.
Uzela sam veliki pleh iz električnog šporeta i obložila papirom za pečenje. Zahvatala sam kašikom smesu i ređala u pleh na 15 gomilica. Vodila sam računa da se pljeskavice ne dodiruju, jer će prilikom pečenja malo da se opuste.
Odozgo sam ih poravnjala kašikom i posula susamom.
Pre nego što sam krenula da ocedim tikvicu, uključila sam rernu na 200° da se greje. Taman je toliko vremena potrebno da se rerna zagreje i da se naprave pljeskavice. Stavila sam pleh u zagrejanu rernu da se pljskavice peku. Pekla sam ih 25 minuta. Dobile su lepu rumenu boju. Poslužila sam ih dok su tople, ali i kad se ohlade ne gube na ukusu.




Pripremanje hrane tokom leta zahteva dodatni napor, zato treba birati recepte koji se przo pripremaju ali da sadrže bogatstvo ukusa.
Priroda je darežljiva!
Uživajte u letu i njegovim darovima!
Kuvajte sa uživanjem!
Hvala vam što ste prošetali Sunčanim Stazama!
Prijatno!









 Sve fotografije i tekstualni sadržaji na ovom blogu su delo autora bloga i isključivo su vlasništvo autora. Svaka neovlašćena upotreba fotografija i tekstualnog sadržaja sa ovog bloga je kažnjiva u skladu sa Zakonom o autorskim pravima.

Нема коментара:

Постави коментар