понедељак, 12. јун 2017.

Grčki kolač


Krenite sunčanim stazama!!!
Miris proleća mi donosi razne nove izazove, kako za spremanje kolača, tako i za fotografije u prolećnom izdanju.

Puno je načina da dan sebi učinite zanimljivim.
Jedan od njih je da napravite ovaj kolač i da uz kaficu sa porodicom sednete u baštu i uživate u mirisu proleća i u divnom ukusu ovog kolača.




Ovde možete pogledati video recept =>GRČKI KOLAČ
 
Potrebno je:


-2 jaja
-400gr šećera (2 čaše)
-400ml ulja (2 čaše)
-5 kašika meda
-1 kašičica sode bikarbone
- oko 700gr brašna

Za spajanje:


-1 tegla džema

Za ukrašavanje:


-200gr čokolade
-100gr margarina
-100gr kokosa




Način pripreme:

Umutiti jaja mikserom, postepeno dodavati šećer a zatim i ulje.
Dodati sodu bikarbonu i med, pa postepeno dodavati brašno, i zamesiti malo tvrđe testo.
Od testa oblikovati loptice veličine manjeg oraha i ređati u plehu na pek-papiru.
Praviti veći razmak među kolačima, da se ne dodiruju, da ne bi kasnije kad narastu prilikom pečenja izgubili svoj oblik.




Viljuškom napraviti otisak na svakoj loptici do polovine.
Ja sam poređala u četiri pleha, po 25 liptica.
Peći u zagrejanoj rerni na 180° oko deset minuta.
Kolače spajati džemom koji imate kod kuće ( ja sam kiristila džem od šljiva a vi po vašoj želji).
Otopiti čokoladu sa margarinom.
Umakati svaki kolač u čokoladu do polovine ( strana koja je bez šare ide u čokoladu) a zatim uvaljati u kokos.
Kolač je mnogo ukusniji ako prenoći pa tek onda se posluži, tek onda dobije pravi ukus!!!


Uživajte!

Prijatno!





























Нема коментара:

Постави коментар