недеља, 14. мај 2017.

Karamel starinska pita



Starinske pite mi daju mogućnost eksperimentisanja, i tako je nastala i ova kombinacija sa mojim omiljenim keksom "zlatni pek".

Prvo sam skuvala fil,a onda mesila korice.

Potrebno je za korice:


-oko 400gr brašna
-150gr šećera u prahu
-100 margarina
-3 kašike kiselog mleka
-1 jaje
-1 prašak za pecivo


Fil:

-1 litar mleka
-3 pudinga sa ukusom karamele
-300gr šećera


-250gr margarina
-300 gr" zlatni pek" (za dva reda ,po 16 komada)

Za glazuru:


Otopila sam 150gr čokolade sa pet kašika ulja.


Od litre mleka sam odvojila 1dl u koji sam razmutila puding.
Ostatak sam stavila da se kuva sa šećerom.
Kad je mleko proključalo, sipala sam puding i kuvala da se zgusti.
Sklonila sam sa šporeta i dodala margarin.
Mešala sam sve dok se margarin nije lepo otopio i ujedinio sa pudingom.



U brašno sam utrljala margarin, dodala ostale sastojke i umesila glatko testo.
Testo sam podelila na tri dela.
Od pek- papira sam izrezala listovedimenzije 23×30cm.
Na svakom papiru sam rastanjila testo i pekla na obrnutom plehu na 180°oko 7-8 minuta.
Ispekla sam sve korice, ostavila sam ih jednu preko druge sa papirom da se malo ohlade.
Toplim filom sam filovala pitu.


-korica
-fil
-poredjala sam keks
-fil
-korica
-fil
-poredjala sam keks
-fil
-korica
-glazura od čokolade


Ostavila sam pitu da prenoći, a onda sam sekla skalpelom.


Što duže stoji, sve je lepša i ukusnija!






Нема коментара:

Постави коментар