уторак, 2. фебруар 2016.

Heklane mindjuse

Priča Divne Spasić (umetnica)


Heklane mindjuse "leptirici" sam pocela da radim na zahtev moje mladje cerke. Jednoga dana me pitala da li mogu da joj napravim mindjuse u obliku leptira. Posto su konci i igle moja velika strast, uopste se nisam razmisljala od kog materijala bih mogla da ih napravim. Moja cerka se odusevila kad je videla sta sam joj napravila, ali su bile odusevljene i njene drugarice. Tako je pocela moja avantura u izradi heklanih mindjusa "leptitici". 

 

Danas imam kofer sa heklanim mindjusama. Da bi se izradile jedne heklane mindjuse potrebno je malo konca za vez (moze i tanji konac za heklanje), tanka igla za heklanje, dve perlice, dve udice i mnogo ljubavi. Najlepse su kad se naprave od konca za vez koji se moze kupiti u mnogo razlicitih boja. Kad isheklam mindjuse uzmem lepak za tekstil, malo ga razredim vodom i nakvasim mindjuse tim rastvorom. 


Ostavim da se osuse i onda dodam udice. Obisla sam gotovo sve izlozbe rukotvorina u nasoj maloj zemlji koje su organizovane. Moje mindjuse se nose sirom sveta jer na manifestacijama ih najvise kupuju stranci. Izgradila sam svoj stil koji je postao prepoznatljiv! 






Hvala, Divna, na ovim divnim radovima.






1 коментар: