четвртак, 25. мај 2017.

Starinska kikiriki pita

Starinske pite mi daju mogućnost eksperimentisanja, i tako je nastala i ova kombinacija sa mojim omiljenim keksom "zlatni pek" i kikirikijem.

Prvo sam skuvala fil,a onda mesila korice.




Potrebno je za korice:


-oko 400gr brašna
-150gr šećera u prahu
-100 margarina
-3 kašike kiselog mleka
-1 jaje
-1 prašak za pecivo

Potrebno je još:


-150gr keksa "Zlatni pek" sa kakaom (16 keksa)
-150gr običnog keksa "Zlatni pek" (16 keksa)






Za glazuru:
Otopila sam na tihoj vatri 150gr čokolade sa 5 kašika ulja.


 Beli fil:
-600ml mleka
-2 pudinga sa ukusom slatke pavlake
-150gr šećera
-125gr margarina
-100gr bele čokolade
-100gr proprženog i samlevenog kikirikija

Od 600ml mleka sam odvojila 1dl u koji sam razmutila puding.
Ostatak sam stavila da se kuva sa šećerom.
Kad je mleko proključalo, sipala sam puding i kuvala da se zgusti.
Sklonila sam sa šporeta i dodala margarin i čokoladu i
mešala sam sve dok se margarin nije lepo otopio i ujedinio sa pudingom i
čokoladom. Zatim sam dodala i kikiriki i dobro promešala.



Crni fil:

-600ml mleka
-2 pudinga od čokolade
-150gr šećera
-125gr margarina
-100gr crne čokolade
-100gr proprženog i samlevenog kikirikija

Od 600ml mleka sam odvojila 1dl u koji sam razmutila puding.
Ostatak mleka sa šećerom sam stavila da se skuva. Dodala sam puding i mešala da se fil zgusti. Sklonila sam sa vatre i dodala margarin i čokoladu i mešala da se sve ujedini. Dodala sam i kikiriki i dobro promešala.




U brašno sam utrljala margarin, dodala ostale sastojke i umesila glatko testo.
Testo sam podelila na tri dela.
Od pek- papira sam izrezala listove dimenzije 23×30cm.
Na svakom papiru sam rastanjila testo i pekla na obrnutom plehu na 180°oko 7-8 minuta.
Ispekla sam sve korice, ostavila sam ih jednu preko druge sa papirom da se malo ohlade.


Toplim filom sam filovala pitu.
-korica
-crni fil
-poredjala sam keks sa kakaom
-crni fil
-korica
-beli fil
-poredjala sam beli keks
-beli fil
-korica
-glazura od čokolade
Ostavila sam pitu da prenoći, a onda sam sekla skalpelom.
Što duže stoji ,sve je lepša i ukusnija!

Prijatno!








 

Нема коментара:

Постави коментар