петак, 11. септембар 2015.

PREMIUM .ME DOMENI

Da li znaš nekoga ko želi da pokrene svoj website, startup ili projekat? Obavesti ga o #OdaberiMe! Ili nekoga ko se već pokrenuo, ali bi mu premijum domen unapredio ideju i biznis? Možda baš ti imaš ideju da pokreneš svoj blog ili projekat? Šta misliš da li bi pojedinci i kompanije lakše skrenuli pažnju na sebe ukoliko bi koristili domene kao što su Kupi.ME, Zastupaj.ME, Uporedi.Me, Skuvaj.Me, Obuci.Me ili Odvedi.ME?



Danas, kada se mnogi poslovi obavljaju preko interneta, veoma je važno imati domen koji će vas ne samo obeležavati, već koji će biti primamljiv i koji će vas opisati u par reči. Iz tog razloga, kompanija DoMEn raspisuje konkurs za program za dodelu nekih od najupečatljivijih domena koji mogu biti presudni za vaš rad.

Program zvanično počinje 7. septembra 2015. godine, a za svoj željeni domen ćeš moći da se prijaviš sve do 1. novembra 2015. godine, kada će aplikacije biti zatvorene.



Нема коментара:

Постави коментар